نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بررسی آخرین اخبار تیم یوونتوس

بررسی آخرین اخبار تیم یوونتوس

خبر مصدومیت انخل دی ماریا شوک بزرگی به مجموعه ی یوونتوس وارد کرد و حالا همه در انتظار مشخص شدن تاریخ دقیق بازگشت این بازیکن آرژانتینی به میادین هستند ولی گفته می شود در بهترین حالت او 3 هفته از میادین به دور خواهد بود.

 

ربیو:

 

منچستریونایتد مذاکرات با ربیو را بر سر مطالبات حقوقی دیوانه کننده متوقف کرد، حالا این به بازیکن بستگی دارد که اگر موافقت کند مطالبات خود را کاهش دهد.

 

خرید های یوونتوس:

 

به گزارش اسکای اسپورت، یوونتوس از قبل با پاردس به توافق رسیده است و اکنون فقط توافق با پاری سن ژرمن وجود ندارد. فرانسوی ها امکان قرض دادن بازیکن آرژانتینی را بررسی خواهند کرد. اما ورود او به تورین بیشتر به فروش ربیو مربوط می شود. این بازیکن فرانسوی در حال مذاکره با منچستریونایتد است و باید دید طرفین به توافق خواهند رسید یا خیر ولی در حال حاضر خروج ربیو نیز بسیار مشکل شده است. در حالی که در مورد مهاجم، یوونتوس به کار روی ممفیس دیپای که باید خود را از بارسلونا آزاد کند، ادامه می دهد.

 

ارتور:

 

یوونتوس به مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کرده که باید تیم بعدی خود را خیلی زود معرفی کند.

 

اهمیت خرید پاردس:

 

استفانو دی گراندیس، روزنامه‌نگار در شبکه‌های اجتماعی درباره یوونتوس چنین صحبت کرد: کسی مثل پاردس مدت‌هاست که در یوونتوس غایب بوده است. سال گذشته بیانکونری ها در میانه ی میدان مشکلات زیادی داشتند و یکی مثل او کیفیت را در میانه میدان افزایش می دهد. او کارگردانی است که از زمان پیرلو گم شده است.

 

مصدومیت ها:

 

فابیو راوزانی روزنامه نگار از طریق شبکه های اجتماعی خود در مورد مصدومیت آنخل دی ماریا اظهار داشت: باید فهمید که یووه در ارزیابی متغیرهای فیزیکی پوگبا و دی ماریا بدشانس بود یا بی احتیاط. شاید ترکیبی از این دو. به زودی همه چیز مشخص می شود.

 

صحبت های کاسانو:

 

آنتونیو کاسانو پیش‌بینی خود را برای این فصل انجام داد: اینتر و میلان بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند سپس یووه را اضافه می‌کنم. اینتر تقویت شده است، یووه نیز در این میان وجود دارد. دی ماریا یک پدیده است، ما اکنون آن را کشف نکرده ایم، 15 سال است که آن را می شناسیم، حتی اگر مطبوعات همیشه آن را بسیار دست کم گرفته باشند. او بازیکنی است که همیشه تفاوت ایجاد می کند، او در حال حاضر قوی ترین بازیکن سری آ است و دیدن بازی او خوشحال کننده است. پس از آن چیزی که به من می گویند او فردی فوق العاده و سخت کوش است. اگر یووه به او تکیه کند، می تواند نتایج عالی کسب کند.

 

دی ماریا:

 

فابیانا دلا واله، روزنامه‌نگار لاگاتزتا دلو اسپورت، درباره زمان‌های بهبودی که یوونتوس در مورد مصدومیت آنخل دی ماریا اعلام کرده است، تردیدهایی را مطرح کرده است: در بیانیه مطبوعاتی یوونتوس از آسیب دیدگی سطح پایین ران پای چپ صحبت می‌شود. دی ماریا معمولاً 20 تا 30 روز طول می کشد تا از این نوع مشکل بهبود پیدا کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: